BANANAS MED BÖCKER!

Idag fick jag att paket från Amazon!
 
 
Och kan ni gissa vad som fans i????
 
 
UNDERBARA VACKRA BÖCKER!!!
 
   

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så mycket skönhet i världen <3
 
Jag kanske gick lite bananas med att köpa så många samtidigt, men man kan aldrig ha för mkt böcker! Occh till mitt görsvar så var det ett tag sedan jag bestälde böcker behövde ett utlop
 
Hoppas ni har haft ett bra 2014 än då länge, och sorry att jag inte lagt upp något på länge, mycket med skola och jobb, och jag är så jävla lat, don't juge me!!!!!!
 
NU ska jag gömma mig och sniffa, smeka och läsa på mina böcker!
 

May the Force be with you!

Beatrice

Kommentarer

När ska du uppdatera din blogg egentligen?! :-P

Svar: Snart!! :D
Beatrice

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus