JA MÅ JAG LEVA!

SÅ nu närmar sig min födelsedag ett slut, och den började super mysigt men frukost på sängen och lite presenter, bl.a lite böker och tv-spel!
Bökerna jag fick var:

 

Animal Instincts av Gena Showalter
Preservation av Rachael Wade
Ten Tiny Breaths av K.A. Tucker
Mr. Perfect av Linda Howard
 

      

Och spelen var: 
 
Bioshock infinite till PS3
Dracula till snes
Super mario kart till snse
 
      


Sedan fick jag massa andra jätte kul saker oxå! 

Och en mysig Tilda kom även förbi och gav mig ett fint halsband med ett B på!
 
 
Och sedan hade jag en mysig middag med släkten!

Och jag vill bara Tacka alla som har hört av sig idag! Lots of löööve <3
 
 
 
Nu ska jag spendera resten av kvällen med filmer och böker så ha en awesome söndags kväll för imorgon är det måndag ingen! jag vill inte jag vill inte jag vill inte, total förnekelse av vecko start
 

Tack för mig! *nynnar jag må du leva i mörkert till mig själv*
~Beatrice 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus