Shop until you drop! Of lack of sleep…?


Jag har varigt så jävla trött hela dagen! (och det är totalt mitt fel)
Det började med att jag var uppe nästan hela natten för jag var tvungen att läsa klart Opal av Jennifer L. Armentrout (Såå bra bok och serie, flippar ut lite, kommer förhoppningsvis en recension även på denna!)
Sedan efter en halvtimmas sömn så skulle jag upp igen för att äta frukost och fixa till mig, då jag lovat att åka med min vän till Göteborg när hon fixade håret på Rapunzel, så hon kom och hämtade mig kl 7:00 vilket är en omänsklig tid att vakna på en lördag.

Så att jag där i lite över 3 timmar medan hon fixade det (hade självklart med mig en bok, ett måste i varje boknörds väska!)

Och sedan efter vi hade tagit något att ätit så smög jag in på Science fiction bokhandeln (lööve!) då jag inte bara kan gå förbi den när jag är i Gbg, och detta är böckerna jag skaffade:                     

Shadows (The Rephaim, #1) av Paula Weston

Ashes (Ashes Trilogy, #1) av Ilsa J. Bick

Unravel Me (Shatter Me, #2) av Tahereh Mafi

Ser massa fram emot att läsa dem! Hohohohoh <3

Så såg lite av min dag ut, nu ska jag läsa… och sedan sova , för just nu är jag övertrött så jag är pigg och kan inte sooovaaaaaa. Men samtidigt trött trött trött men det är sällan något inte en bra bok kan fixa.

Adiós, amigos!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus