Sann Kärlek *:・゚✧ ☆ ♥


TITTA VAD JAG FICK!

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!

Jag fick minna böcker från Amazon idag! <3
Avis? Bra

Det gick förvånandsvärt lätt! Trodde de skulle vara krångligare, men det man ska komma ihåg att de drar pengarna med en gång du beställer dem.
En annan bra sak och veta är att man beställer dem från amazon.co.uk och INTE amazon.com, för då måste du betala tull och massa andra tråkiga saker, jag fick dem fraktfriiiit! WOOP WOOP (och det gick ganska snappt, beställde de föra veckan och nu är de här <3)

Böckerna jag beställde:

Inescapable (The Premonition #1) av Amy A. Bartol
Intuition (The Premonition #2) av Amy A. Bartol
Indebted (The Premonition #3) av Amy A. Bartol
Incendiary (The Premonition #4) av Amy A. Bartol

Fall From Grace (Mad World #1) av Christine Zolendz
Saving Grace (Mad World #2) av Christine Zolendz

 

SÅÅ BRA! Rekommenderar dem starkt!!! (Jag HOPPAS jag skriver recension på dem snart…men ni vet.. jag är lat ibland)

I alla fall jag vet att de ska komma en till bok i The Premonition serien och även att de kommer en till bok som typ är från Mad World serien, de är en bok från Shanes perspektiv, O JAG E SÅ FUCKING EXCITED ÖVER DEN!!! Kjsgnedijnfgvoiksjd!!! YEAH! (Shane är den huvud-mannen-saken i Mad World… och han är awesome….)

 

Peace Out daaaaaarlings!

Kommentarer

Hahahaha så söt du är. SÅÅÅÅ EXCITED!! Och jag är sååå avis, jag har ingen aning om vad för böcker det är, men du har beställt de, så de är garanterat smaskens Oo_oO woop!

Svar: Omg du vet inte vad du pratar om!! de e såååååå SMASKENS! ärligt!!! hohohoho du borde SÅ läsa dem när du har tid!!!!!!!!! <3 U will love them!
Beatrice

Trodde först alla böckerna var en och samma serie, alla passade så bra ihop! :P

Svar: Ja eller hur! strå så fint tillsammans på min bokhylla oxå <3 :D
Beatrice

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus