BIO! Just you and me in the dark! Grrr


 

Så idag blir det lite bio! WOOP WOOP!

Ska se Beautiful creatures.


Jag har ju boken som ligger bakom denne filmen vid samma namn, men ärligt jag har försökt att komma igenom den flera gånger nu och har inte lyckats, så jävla seg i vissa stunder. Har komigt till sidan 134 av 563 så de går SÅ seeeegt, spc om man tänker på att jag köpte den när den kom ut 2009.

Så det ska bli spännande att se om filmen kan ge mig en kick i backen så jag kan läsa ut den någon gång.

Mitt första intryck av trailern jag har sätt av denne är att den är jävligt snyggt gjort! (Jag vet inte men det är något med stämningen som ser bra ut, känns lite som den gör i boken.)

Och i morsats mot boken så verkar den intressant! 

Har inte så jätte höga förväntningar så hoppas den kan leva upp till de små jag har! 

 

Au revoir, chéris!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus