WOHO! Böcker!

____________________________________________________________________________________________
 
WOHO! Fått mina böcker som jag beställde från amazon förra veckan <3
 
Happy happy~
 
 
Böckerna som jag nu har i mitt våld är:

Scarlet (Scarlet #1) av A.C. Gaughen
 
Blood Will Tell (Warriors of Ankh #1) av Samantha Young
Blood Past (Warriors of Ankh #2) av Samantha Young
Shades of Blood (Warriors of Ankh #3) av Samantha Young
 
Scars and Songs (Mad World #3) av Christine Zolendz
 
Touched by an Alien (Katherine "Kitty" Katt #1) av Gini Koch
Alien Tango (Katherine "Kitty" Katt #2) av Gini Koch
Alien in the Family (Katherine "Kitty" Katt #3) av Gini Koch
 
Walking Disaster (Beautiful #2) av Jamie McGuire
____________________________________________________________________________________________
 
Nu ska jag bara hitta en plats till dem, det börjar bli trångt i mina bokhyller igen, och tuvärr kan jag inte köpe en till hylla för de skulle inte få plats... blääääää, skulle behöver skaffa ett eget biblotek. Min dröm~ scp efter det som odjuret gav till Belle ahh, vackert moment ~
 
 ___________________________________________________________________________________________

Nåja, nu ska jag gå klappa  och bläddra igenom bökerna, bara för att jag kan, och att det är en awsome känsla att göra de för första gången
 
Live long and prospe!
Beatrice

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus